Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 30.10.2020, 15:50

Христинівський районний будинок дитячої та юнацької творчості

Цитата дня


Меню сайту
Форма входу
Наші нагороди
Пошук
Наші координати

Адреса: 20000, Христинівка, вул. Першотравнева, 54 Телефон: +38 (04745) 2-22-19 E-mail: bdyth@ukr.net
Знайти нас на мапі
Наш банер
http://chr-art-school.at.ua
Календар України Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Флористика

Гурток « Флористика». Керівник : Лановенко .О.В.


 

Тема заняття: «Основні стилі Європейської школи флористики»

Мета: Ознайомити гуртківців з основними стилями флористики


      Скільки існує людство, стільки існує тяга людини до прекрасного, прагнення прикрасити свій побут квітами. Забарвленням, формою, ароматом вони несли і несуть радість, пробуджують кращі відчуття, будять фантазію, покращують настрій, скрашують горе і хвороби, дарують бадьорість і працездатність. Коли не вистачає слів або вони недоречні, саме квіти приходять до нас на допомогу. Квіти і рослини просто красиві, ними хочеться милуватися, з ними приємно возитися без жодної користі, просто так, заради задоволення. А тим часом, людина творить прекрасне, створюючи витвори мистецтва. Творчість же природи найзворушливіше виявляється в рослинах, перш за все в квітах, і перейняти майстерність цієї великої вчительки можете і ви ЗАВАНТАЖИВШИ урок.

 

 

 

 

 

 

 


Тема заняття: Еко-дизайн. Побут та інтер’єр наших предків. Виготовлення поробок з природного матеріалу для інтер’єру. Дослідження побуту та народної творчості українців.

   Підтема: Екологічна іграшка з сіна.

Мета:  Ознайомлення вихованців з видами іграшок стародавніх українців, та дізнатися о можливості використання іграшки з сіна у сучасному дизайні та побуті.

Завдання:

  • Ознайомлення вихованців з побутом, предметами побуту та народною творчістю предків.
  • Дізнатися, які предмети побуту використовували наші предки с сіна.
  • Навчитися виготовляти іграшки з сіна, а саме іграшку-оберег птах щастя.

 Методичне забезпечення.

  • презентація «Екологічна іграшка з сіна»
  • зразки іграшок з сіна
  • зразки сучасних іграшок
  • звуковий супровід «Голоси птахів в лісі»

Матеріал: ножиці, нитка натуральна, висушена трава тонконогу, червона стрічка.

 Основні поняття.

Народна іграшка. Екологічна іграшка. Матеріали натуральні та штучні.

Тип заняття.  Комбінований.

                                                         Хід заняття

Актуалізація опорних знань.

Показати дітям звичайну сучасну іграшку, яку можна купити недорого в будь-якому магазині. Дозволити кожній дитині потримати іграшку в руках і передати товаришу по колу. Коли іграшка повернеться до керівника гуртка, дати можливість кожній дитині відповісти на питання: - що ти відчув торкаючись іграшки?; - з яких матеріалів вона виготовлена, з натуральних чи штучних?

Показати дітям іграшку виготовлену із сіна ручної роботи. Дозволити кожній дитині потримати іграшку в руках і передати товаришу по колу, повернувши керівнику. Після чого кожна дитина знову відповідає на ті ж питання (Що ти відчув торкаючись іграшки? З яких матеріалів вона виготовлена, з натуральних чи штучних?)

- Яких правил потрібно дотримуватись під час практичної роботи? (Без дозволу керівника самостійно не брати інструменти, та дотримуватись правил безпеки)

- Як діяти у випадку несправності інструменту чи при травмуванні? (Звернутися до керівника)

Пташок щастя виготовляти завжди хочеться знову і знову тому, що кожного разу виходить нова пташка, дивна і неповторна, не схожа на попередню, тому завантажуйте детальне  заняття "ЕКО-ДИЗАЙН" та створюйте свого чарівного птаха.

 

 


Гурток « Флористика» . Керівник : Лановенко. О. В.

17.03.20.Тема уроку: Виготовлення  декоративних квітів для українського віночка.
Мета уроку: формування ключових компетентностей: 
вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії з іншими учасниками навчально-виховного процесу;
громадянської – усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ, здатність екологічно мислити, бережливе ставлення  до людей та результатів їхньої праці та самого себе;
загальнокультурної – орієнтуватися в особливостях національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно-дозвіллєвій сфері, культурологічних основ сімейних, соціальних, суспільних явищ; сприяти розвиткові творчих задатків особистості: пізнавального інтересу, художнього смаку, творчої уяви; 
соціальної  –   проектувати стратегії своєї поведінки з  урахуванням інтересів та потреб інших; продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, збагачувати в учнях уявлення про позитивні якості емоційно-вольової сфери: доброзичливого ставлення до людей, старанності у роботі.
предметних компетентностей: розширити знання учнів про квіти; удосконалювати вміння та навички роботи з фоаміраном; розвивати спостережливість, фантазію; навчити учнів виготовляти  декоративні квіти з фоамірану, використовуючи різні техніки; формувати в учнів конструкторські здібності; розвивати уміння доводити розпочату роботу до завершення; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до навколишнього середовища.          
 

Тип уроку: комбінований..

Обладнання: демонстраційний матеріал - мультимедійний проектор, презентація, зразки декоративних квітів із фоамірану, ілюстрації із зображенням виробів;для індивідуального користування – фоаміран, нитки, дерев’яні палички, ножиці, клей, шаблони, технологічні карти

Міжпредметні зв’язки: біологія, українська література

Наскрізні змістові лінії: «Здоров'я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність»

ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
1. Перевірка готовності до уроку

2. Упорядкування робочих місць

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Який вид декоративно-вжиткового мистецтва ми вивчаємо? (Виготовлення декоративних квітів)
  2. З яких матеріалів можна виготовити декоративні квіти? (З тканини, з стрічок, з фоамірану, з паперу та ін.)
  3. Що можна прикрасити декоративними квітами? (Одяг, приміщення та ін.)

II. Мотивація навчальної діяльності учнів

1. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель. Сьогодні на уроці ми виготовлятимемо віночок зі декоративних квітів. Які квіти ми зробимо, ви здогадаєтеся, розгадавши кросворд.

http://subject.com.ua/lesson/work/4klas_2/4klas_2.files/image007.jpg

 

1. Над полем пшениці,

Зронила пір’їну,

З небес на долину.

Пір’їна упала

І квіткою стала.

Під сонцем, під вітром

Кохається цвітом

Червоно-вогнистим

У золоті чистім. (Мак)

2. На галявині — сестрички,

Жовті очі, білі вічки. (Ромашка)

3. Сині зірочки пухнасті

Виглядають з жита,

Мов веселі оченята.

Як їх не любити? (Волошки)

 

2. Розповідь учителя

Мультимедійна презентація

— Уранці у сонячних променях спалахують укриті росами квіти, що казковими мереживами порозсипалися по шовковій зеленій траві.

Люди не залишилися байдужими до великого подарунка природи. Було створено значну кількість нових сортів квіткових рослин. Квіти всюди супроводжують нас: удома і в парку, на лісовій галявині, у заводському цеху, у свято і в будень. Чарівна сила цих вічних супутників — не тільки в їхній красі, а й у властивості висловлювати й передавати складну гаму потаємних людських почуттів. їхня мова багата і змістовна. Квіти здатні розповісти про радість малюка, який уперше пізнає красу навколишнього світу, про ніжність юнака, який дарує фіалки коханій, про гордість трудівника, якого вітають з успіхами у праці.

Декоративні квіти — вид декоративно-ужиткового мистецтва.

 Завантажуйте повне заняття "ДЕКОРАТИВНІ КВІТИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО ВІНКА"

Домашнє завдання. Підготувати інструменти та матеріали для виготовлення м’якої іграшки.

 


Гурток « Флористика» Керівник: Лановенко.О.В.

24.03.20.План-конспект уроку з теми:"Обереги та знаки-символи, як невід’ємна складова весільного рушника"

Тема уроку: Обереги та знаки-символи, як невід’ємна складова весільного рушника

Мета:

навчальна: ознайомити учнів з весільними рушниками; символікою весільних рушників; переконати учнів, що вишитий рушник, виконаний власноруч, стане особливо цінною річчю, адже він виконаний в індивідуальній, неповторній манері і яскраво відображатиме особистість свого творця;

виховна: виховувати відповідальність, старанність, працьовитість, бережливість, любов до праці, охайність, почуття прекрасного;

розвиваюча:  викликати інтерес до відродження національної культури, розвивати пам’ять, мислення;

    Тип уроку: комбінований.

Структура уроку

1.Організаційна частина

2. Перевірка д/з: актуалізація та корекція опорних знань

3. Мотивація навчально-трудової діяльності учнів

4. Повідомлення теми, мети і завдань уроку 

5. Вивчення нового матеріалу, нового способу дій                          

6. Узагальнення та систематизація набутих знань ,виконання тесту                                                                           

7. Підсумок уроку 

8. Домашнє завдання                                                                                                                                                 

 І. Організаційна частина:

 1. Привітання з класом;
 2. Призначення чергових;
 3. Перевірка присутності на занятті (повідомлення черговими);
 4. Перевірка наявності спец. одягу (фартуха, косинки).

ІІ. Перевірка д/з: актуалізація та корекція опорних знань:

  •         Що ви знаєте про весільний рушник?
  •         Коли і як правильно вишивати весільні рушники?

ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності учнів:

Український рушник

Його можна порівняти з піснею, витканою чи вишитою на полотні. Без рушника, як і без пісні, не обходяться народження, одруження людини, ювілейні урочистості.

 ІV. Повідомлення теми, мети і завдань уроку :

Тема уроку: Обереги та знаки-символи, як невід’ємна складова весільного рушника.

V. Вивчення нового матеріалу, нового способу дій :

Символіка весільного рушника

Калина - дерево українського роду. Її пов'язували з народженням Всесвіту, а червоні ягоди калини стали символом крові та невмирущої української нації. Через це весільні рушники, дівочі та парубочі сорочки рясно прикрашали цією вишивкою.

Дуб - дерево, що уособлює чоловічу силу. В давнину - символ бога Перуна. Його вишивають на чоловічій стороні весільного рушника, а частіше - на парубоцьких сорочках, щоб хлопці та молоді чоловіки мали при собі оберіг життєдайної чоловічої сили. Для жінок такі візерунки не притаманні. 

Дуб і калина доволі часто зустрічаються у народній вишивці, поєднуючи в собі символи вічної краси і сили одночасно. 

Виноград - символ таїнства створення нової сім'ї. Вишивається на родинних рушниках. Життєдайність винограду означає плодючість роду. 

Мак - квітка пам'яті роду. Вірили, що поле після битви навесні вкривається маками. Його не зображали на весільних рушниках, оскільки він уособлює скорботу. 

Лілея - символ дівочих чарів, чистоти і цноти. Вона містить в своєму орнаменті листки і пуп'янки, в цьому закладено народження, розвиток та безперервність життя. 

Троянда або ружа - улюблена квітка українців. Її вишивають на сорочках і рушниках багатьох регіонів України. Хтось вважає мотив троянди не дуже давнім, а деякі дослідники навіть стверджують, що дане зображення було запозичене. 

Хміль - втілює сутність молодого буяння та закоханості. Візерунки, що нагадують листя хмелю, відносять до молодіжної та весільної символіки. Адже парубок біля дівчини "в'ється як хміль".

Чорнобривці - поетичний образ народної пісні та вишивки. Через те, що ці квіти полюбилися українському народові, їх досить часто вишивають на рушниках і сорочках.

  

Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

При використанні матеріалів сайту посилання на www.chr-art-school.at.ua обов'язкове!
Адміністрація сайту може не розділяти думку авторів публікацій і не несе відповідальності за розміщені матеріали.  
Сайт розроблений вчителем інформатики Кулешою О.М.  
Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz